ΠΙΝΑΚΑΣ Β — Ο περί Αναδιάρθρωσης του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμος του 2018
ΠΙΝΑΚΑΣ Β · Ο περί Αναδιάρθρωσης του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμος του 2018
ΠΙΝΑΚΑΣ Β [Άρθρα 3(β) και 5] Μείωση κλιμάκων εισδοχής νεοεισερχομένων μετά την 1η Ιανουαρίου 2012
Κλίμακα | Πρώτη στήλη Μείωση παλαιών κλιμάκων εισδοχής € | Δεύτερη στήλη Μείωση νέων κλιμάκων εισδοχής €
Α1 | 9.295 | 13.546
Α2 | 9.347 | 13.598
Α2 (4η βαθμίδα) | 9.596 | 13.847
Α3 | 9.524 | 13.775
Α4 | 9.631 | 13.882
Α4 (8η βαθμίδα) | 12.809 | 17.521
Α5 | 10.325 | 14.576
Α5 (2η βαθμίδα) | 10.892 | 15.143
Α5 (6η βαθμίδα) | 13.258 | 18.099
Α6 | 13.216 | 18.043
Α8 | 16.151 | 22.048
A9 | 20.048 | 27.368
Α9 (4η βαθμίδα) | 22.951 | 31.330
A11 | 26.716 | 36.470
Α11 (4η βαθμίδα) | 29.958 | 40.895
Α13 | 35.112 | 47.931
Σημειώσεις Πίνακα Α και Πίνακα Β
1. Ο Πίνακας Α εφαρμόζεται με την επιφύλαξη του Πίνακα Β αναφορικά με τη μείωση των κλιμάκων εισδοχής νεοεισερχομένων μετά την 1η Ιανουαρίου 2012.
2. Στις παλαιές Μισθοδοτικές Κλίμακες και στους παλαιούς Πάγιους Μισθούς 50(Ι) του 2005. περιλαμβάνονται, σύμφωνα με τον περί Αναδιαρθρώσεως του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και Μέρους του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμο του 2005 -
(α) Οι ακόλουθες γενικές αυξήσεις μισθών συνολικού ύψους 44,447%, με κατώτατο όριο αύξησης £738, οι οποίες παραχωρήθηκαν διά των ακόλουθων Νόμων
(i) Γενικές αυξήσεις 10%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξησις των Μισθών) Νόμου του 1981,
(ii) γενικές αυξήσεις 4%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξησις Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1987,
(iii) γενικές αυξήσεις 5,5%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1990,
(iv) γενικές αυξήσεις 5,25%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1994,
(v) γενικές αυξήσεις 2,50%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1996,
(vi) γενικές αυξήσεις 3,02%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2000, και
(vii) γενικές αυξήσεις 7,69%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2003, και
(β) μέρος του τιμαριθμικού επιδόματος ύψους 220%, με κατώτατο όριο τέτοιου επιδόματος £4.543 το χρόνο.
3. Στις νέες Μισθοδοτικές Κλίμακες, στις μειώσεις των νέων κλιμάκων εισδοχής και στους νέους Πάγιους Μισθούς περιλαμβάνονται-
(α) Οι ακόλουθες γενικές αυξήσεις μισθών συνολικού ύψους 6,656%, με κατώτατο όριο αύξησης €880,69, οι οποίες παραχωρήθηκαν διά των ακόλουθων Νόμων
(i) Γενικές αυξήσεις 2%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2006,
(ii) γενικές αυξήσεις 1%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2007, και
(iii) γενικές αυξήσεις 3,53%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2008, και
(β) μέρος του τιμαριθμικού επιδόματος ύψους 27,99%, με κατώτατο όριο τέτοιου επιδόματος €3.370 το χρόνο.