ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ — Ο περί Φορολογίας του Εισοδήματος Νόμος του 2002
ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ · Ο περί Φορολογίας του Εισοδήματος Νόμος του 2002
ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
(Άρθρο 25)
ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΟΥ ΦΟΡΟΥ
1. Τηρουμένων των διατάξεων των παραγράφων 2 και 3 του παρόντος Παραρτήματος, οι φορολογικοί συντελεστές για άτομα εκτίθενται στον ακόλουθο Πίνακα
α) Για το φορολογικό έτος 2007
Φορολογητέο Εισόδημα | Φορολογικός Συντελεστής
Για κάθε λίρα μέχρι £10.750 | 0%
Για κάθε λίρα πάνω από £10.750 μέχρι £15.750 | 20%
Για κάθε λίρα πάνω από £15.750 μέχρι £20.600 | 25%
Για κάθε λίρα πάνω από £20.600 | 30%
β) Από το φορολογικό έτος 2008 και μετέπειτα
Φορολογητέο Εισόδημα | Φορολογικός Συντελεστής
Για κάθε ευρώ μέχρι €19.500 | 0%
Για κάθε ευρώ πάνω από €19.500 μέχρι €28.000 | 20%
Για κάθε ευρώ πάνω από €28.000 μέχρι €36.300 | 25%
Για κάθε ευρώ πάνω από €36.300 μέχρι €60.000 | 30%
Για κάθε ευρώ πάνω από €60.000 | 35%
(γ) Από το φορολογικό έτος 2026 και μετέπειτα
Φορολογητέο Εισόδημα | Φορολογικός Συντελεστής
Για κάθε ευρώ μέχρι €22.000 | 0%
Για κάθε ευρώ πάνω από €22.000 μέχρι €32.000 | 20%
Για κάθε ευρώ πάνω από €32.000 μέχρι €42.000 | 25%
Για κάθε ευρώ πάνω από €42.000 μέχρι €72.000 | 30%
Για κάθε ευρώ πάνω από €72.000 | 35%
Νοείται ότι για τους σκοπούς της παρούσας παραγράφου, το φορολογητέο εισόδημα έχει μετατραπεί σε ευρώ, σύμφωνα με την αμετάκλητη συναλλαγματική ισοτιμία λίρας – ευρώ όπως αυτή καθορίστηκε τη 10η Ιουλίου 2007.
2. Οι Εταιρείες, υπόκεινται σε εταιρικό φόρο με συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατόν (15%) για κάθε ευρώ φορολογητέου εισοδήματος.