Respublikos Vyriausybė nutarimas
Statutory Text (1 Articles)
Nutarimas paskelbtas: Žin., 2006, Nr. 35-1251
Neoficialus nutarimo tekstas
Lietuvos
Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL
MINIMALIOJO DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMO
2006 m. kovo 27 d. Nr. 298
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos darbo kodekso
(Žin., 2002, Nr. 64-2569)
187 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos trišalės
tarybos 2005 m. gruodžio 20 d. ir 2006 m. vasario 28 d. teikimus, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria
1. Patvirtinti
nuo 2007 m. sausio 1 d. minimalųjį valandinį atlygį – 3,66 lito ir minimaliąją
mėnesinę algą – 600 litų.
Punkto pakeitimai
Nr. 1301, 2006-12-20, Žin., 2006, Nr. 140-5352
(2006-12-23)
2. Pakeisti
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 4 d. nutarimą Nr. 361
,,Dėl minimaliojo darbo užmokesčio didinimo“ (Žin., 2005, Nr. 45-1444) ir
įrašyti 1 punkte vietoj skaičiaus „3,28“ skaičių „3,35“ ir 2 punkte
vietoj skaičiaus „2,57“ skaičių „2,62“.
3. Šio nutarimo
2 punktas įsigalioja nuo 2006 m. balandžio 1 dienos.
Ministras Pirmininkas Algirdas
Brazauskas
Socialinės apsaugos ir darbo
ministrė Vilija Blinkevičiūtė
____________________
Pakeitimai
1.
Lietuvos
Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr.
1301, 2006-12-20, Žin., 2006, Nr. 140-5352 (2006-12-23)
DĖL
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2006 M. KOVO 27 D. NUTARIMO NR. 298 "DĖL
MINIMALIOJO DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMO" PAKEITIMO
***
Pabaiga ***
Redagavo
Angonita Rupšytė (2006-12-27)
anrups@lrs.lt