Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1997 M. SPALIO 28 D. NUTARIMO NR. 1191 „DĖL VALSTYBINIO SAVANORIŠKOJO SOCIALINIO DRAUDIMO LIGOS IR MOTINYSTĖS PAŠALPOMS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
Statutory Text (1 Articles)
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1997 M. SPALIO 28 D. NUTARIMO NR. 1191 „DĖL VALSTYBINIO SAVANORIŠKOJO SOCIALINIO DRAUDIMO LIGOS IR MOTINYSTĖS PAŠALPOMS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. spalio 22 d. Nr. 1136 Vilnius
Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria
1. Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. spalio 28 d. nutarimą Nr. 1191 „Dėl Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo ligos ir motinystės pašalpoms taisyklių patvirtinimo“
1.1. Pakeisti preambulę ir ją išdėstyti taip
„Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo 4 straipsnio 7 dalimi ir 9 straipsnio 8 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:“.
1.2. Nurodytu nutarimu patvirtintose Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo ligos ir motinystės pašalpoms taisyklėse
1.2.1. Pakeisti 5 punktą ir jį išdėstyti taip
„5. Mažiausia savanoriškojo draudimo pašalpoms įmoka (toliau vadinama – įmoka) – 2,90 euro per mėnesį. Asmens, kuris draudžiamas (toliau vadinama – apdraustasis arba draudėjas), pageidavimu ši suma gali būti didinama dvigubai, trigubai ir daugiau kartų. Didžiausia įmoka –57,92 euro per mėnesį.“
1.2.2. Pakeisti 2 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
2. Šis nutarimas įsigalioja 2015 m. sausio 1 dieną.
Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius
Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė
Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo ligos ir motinystės pašalpoms taisyklių 2 priedas
LIGOS IR MOTINYSTĖS PAŠALPOS DYDIS (EURAIS)
Įmoka
Pašalpa už ligos dieną
2,90
2,49
5,79
4,96
8,69
7,45
11,58
9,94
14,48
12,43
17,38
14,89
20,27
17,38
23,17
19,87
26,07
22,33
28,96
24,82
31,86
27,32
34,75
29,81
37,65
32,27
40,55
34,76
43,44
37,25
46,34
39,71
49,24
42,20
52,13
44,69
55,03
47,18
57,92
49,64
––––––––––––––––––––