533/2021 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů, a zrušuje nařízení vlády č. 427/2021 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (3 Articles)
V § 2 nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění nařízení vlády č. 282/2015 Sb., nařízení vlády č. 346/2016 Sb., nařízení vlády č. 427/2016 Sb., nařízení vlády č. 175/2017 Sb., nařízení vlády č. 328/2017 Sb., nařízení vlády č. 305/2018 Sb. a nařízení vlády č. 322/2019 Sb., odstavec 1 zní
„(1) Výše služebních tarifů náležejících vojenským hodnostem uvedeným v § 68 odst. 2 zákona o vojácích z povolání činí
Vojenská hodnostSlužební tarif v Kč měsíčněVojínve výši minimální mzdySvobodník27 550Desátník28 990Četař30 570Rotný35 280Rotmistr37 640Nadrotmistr40 020Praporčík42 640Nadpraporčík45 500Štábní praporčík58 620Poručík40 260Nadporučík45 500Kapitán52 070Major58 620Podplukovník65 190Plukovník78 310Brigádní generál91 430Generálmajor104 530Generálporučík117 660Armádní generál130 770.“.
Nařízení vlády č. 427/2021 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů, se zrušuje.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2022.