322/2019 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (2 Articles)
Nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění nařízení vlády č. 282/2015 Sb., nařízení vlády č. 346/2016 Sb., nařízení vlády č. 427/2016 Sb., nařízení vlády č. 175/2017 Sb., nařízení vlády č. 328/2017 Sb., nařízení vlády č. 305/2018 Sb. a nařízení vlády č. 192/2019 Sb., se mění takto
1. V § 2 odstavec 1 zní
„(1) Výše služebních tarifů náležejících vojenským hodnostem uvedeným v § 68 odst. 2 zákona o vojácích z povolání činí
Vojenská hodnostSlužební tarif v Kč měsíčněVojínve výši minimální mzdySvobodník26 850Desátník28 290Četař29 870Rotný34 580Rotmistr36 940Nadrotmistr39 320Praporčík41 940Nadpraporčík44 800Štábní praporčík57 920Poručík39 560Nadporučík44 800Kapitán51 370Major57 920Podplukovník64 490Plukovník77 610Brigádní generál90 730Generálmajor103 830Generálporučík116 960Armádní generál130 070“.
2. V § 2 odstavec 2 zní
„(2) Výše služebních tarifů náležejících vojenským hodnostem uvedeným v § 68 odst. 4 zákona o vojácích z povolání se stanovují pro vojenskou hodnost
a) vojín ve výši minimální mzdy,
b) svobodník ve výši minimální mzdy zvýšené o 3,7 %,
c) desátník ve výši minimální mzdy zvýšené o 7,3 %,
d) četař ve výši minimální mzdy zvýšené o 11,0 %,
e) rotný ve výši minimální mzdy zvýšené o 14,6 %,
f) rotmistr ve výši minimální mzdy zvýšené o 18,3 %,
g) nadrotmistr ve výši minimální mzdy zvýšené o 21,8 %.
Služební tarify podle písmen b) až g) se zaokrouhlují na celé desetikoruny směrem nahoru.“.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2020.