273/2018 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (2 Articles)
Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění nařízení vlády č. 249/2007 Sb., nařízení vlády č. 452/2009 Sb., nařízení vlády č. 246/2012 Sb., nařízení vlády č. 210/2013 Sb., nařízení vlády č. 204/2014 Sb., nařízení vlády č. 233/2015 Sb., nařízení vlády č. 336/2016 Sb., nařízení vlády č. 337/2016 Sb. a nařízení vlády č. 286/2017 Sb., se mění takto
1. V § 2 se číslo „73,20“ nahrazuje číslem „79,80“ a číslo „12 200“ se nahrazuje číslem „13 350“.
2. V § 3 odstavec 1 zní
„(1) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.79,8013 3502.88,1014 7403.97,3016 2804.107,4017 9705.118,6019 8506.130,9021 9007.144,5024 1808.159,6026 700.“.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2019.