336/2016 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (2 Articles)
Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění nařízení vlády č. 249/2007 Sb., nařízení vlády č. 452/2009 Sb., nařízení vlády č. 246/2012 Sb., nařízení vlády č. 210/2013 Sb., nařízení vlády č. 204/2014 Sb. a nařízení vlády č. 233/2015 Sb., se mění takto
1. V § 1 písmeno a) zní
„a) výši základní sazby minimální mzdy a podmínky pro její poskytování,“.
2. V § 2 se číslo „58,70“ nahrazuje číslem „66“ a číslo „9 900“ se nahrazuje číslem „11 000“.
3. V § 3 odstavec 1 zní
„(1) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.66,0011 0002.72,9012 2003.80,5013 4004.88,8014 8005.98,1016 4006.108,3018 1007.119,6019 9008.132,0022 000.“.
4. § 4 se včetně nadpisu zrušuje.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2017.