273/2016 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (2 Articles)
Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění nařízení vlády č. 74/2009 Sb., nařízení vlády č. 130/2009 Sb., nařízení vlády č. 133/2009 Sb., nařízení vlády č. 201/2009 Sb., nařízení vlády č. 381/2010 Sb., nařízení vlády č. 44/2011 Sb., nařízení vlády č. 448/2011 Sb., nařízení vlády č. 224/2014 Sb., nařízení vlády č. 303/2014 Sb. a nařízení vlády č. 278/2015 Sb., se mění takto
1. V § 5 odstavec 3 zní
„(3) Zaměstnanci, který je
a) pracovníkem v sociálních službách nebo sociálním pracovníkem v zařízení sociálních služeb, u poskytovatele sociálních služeb, který vykonává činnost v sociálních službách nebo podle zvláštních právních předpisů při pomoci v hmotné nouzi, v sociálně-právní ochraně dětí, ve škole a školském zařízení, ve věznici, v zařízení pro zajištění cizinců a v azylovém zařízení, nebo sociálním pracovníkem u poskytovatele zdravotních služeb, a zároveň není zaměstnancem uvedeným v odstavci 4,
b) zaměstnancem školy nebo školského zařízení podle § 7 školského zákona, který není uveden v odstavci 9,
přísluší platový tarif stanovený podle stupnice platových tarifů uvedené v příloze č. 3 k tomuto nařízení.“.
2. Příloha č. 9 zní
„Příloha č. 9 k nařízení vlády č. 564/2006 Sb.
(v Kč měsíčně)
Platový stupeňPočet let započitatelné praxePlatová třída45678910111213141do 2 let10 70011 61012 56013 61017 26021 57021 75022 14022 62023 17024 0302do 6 let11 10012 03013 08014 17017 75021 76021 95022 53023 10023 87025 1603do 12 let11 80012 83013 92015 16018 22022 01022 29022 82024 02024 87026 5204do 19 let12 61013 70014 88016 11019 06022 47022 98023 67025 03026 70028 7205do 27 let13 41014 60015 85017 24019 91023 17023 71024 67026 59028 75031 5506do 32 let14 56015 83017 16018 65021 32024 35025 02026 04028 81031 13034 1007nad 32 let14 97016 26017 64019 17021 93024 91025 56026 74029 50031 91034 920 “.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. září 2016.