233/2015 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (3 Articles)
Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění nařízení vlády č. 249/2007 Sb., nařízení vlády č. 452/2009 Sb., nařízení vlády č. 246/2012 Sb., nařízení vlády č. 210/2013 Sb. a nařízení vlády č. 204/2014 Sb., se mění takto
1. V § 2 se číslo „55“ nahrazuje číslem „58,70“ a číslo „9 200“ se nahrazuje číslem „9 900“.
2. V § 3 odstavec 1 zní
„(1) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.58,709 9002.64,8010 9003.71,6012 1004.79,0013 3005.87,2014 7006.96,3016 2007.106,3017 9008.117,4019 800.“.
3. § 4 včetně nadpisu zní
„§ 4
(1) Sazba minimální mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin činí u zaměstnance, který je poživatelem invalidního důchodu, 55,10 Kč za hodinu nebo 9 300 Kč za měsíc.
(2) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.55,109 3002.60,9010 3003.67,2011 3004.74,2012 5005.81,9013 8006.90,5015 3007.99,9016 8008.110,3018 600.“.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2016.