210/2013 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (3 Articles)
Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění nařízení vlády č. 249/2007 Sb., nařízení vlády č. 452/2009 Sb. a nařízení vlády č. 246/2012 Sb., se mění takto
1. V § 1 písmeno a) zní
„a) výši základní sazby minimální mzdy, výši další sazby minimální mzdy při omezeném pracovním uplatnění zaměstnance a podmínky pro poskytování minimální mzdy,“.
2. V § 2 se číslo „48,10“ nahrazuje číslem „50,60“ a číslo „8 000“ se nahrazuje číslem „8 500“.
3. V § 3 odstavec 1 zní
„(1) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.50,6085002.55,9094003.61,70104004.68,10114005.75,20126006.83,00139007.91,70154008.101,2017000.“.
4. § 4 včetně nadpisu zní
„§ 4
(1) Sazba minimální mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin činí u zaměstnance, který je poživatelem invalidního důchodu, 48,10 Kč za hodinu nebo 8 000 Kč za měsíc.
(2) Nejnižší úrovně zaručené mzdy pro stanovenou týdenní pracovní dobu 40 hodin jsou odstupňovány podle složitosti, odpovědnosti a namáhavosti vykonávaných prací, zařazených do 8 skupin, a činí
Skupina pracíNejnižší úroveň zaručené mzdyv Kč za hodinuv Kč za měsíc1.48,1080002.53,1089003.58,6098004.64,70108005.71,50120006.78,90132007.87,10146008.96,2016100.“.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. srpna 2013.