SB-2007-00257
CZ
257/2007 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
4 Articles / Provisions · Czech Republic
Statutory Text (4 Articles)
257/2007 Sb. 2008-01-01
§ 1 — 257/2007 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 činí 20 050 Kč.
257/2007 Sb. 2008-01-01
§ 2 — 257/2007 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 činí 1,0753.
257/2007 Sb. 2008-01-01
§ 3 — 257/2007 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Částky pro stanovení výpočtového základu uvedené v § 15 zákona č. 155/1995 Sb. a naposledy zvýšené nařízením vlády č. 462/2006 Sb. se zvyšují takto
a) částky 9 600 Kč se zvyšují na 10 000 Kč,
b) částky 23 300 Kč se zvyšují na 24 800 Kč.
257/2007 Sb. 2008-01-01
§ 4 — 257/2007 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2006 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2008.