700/2004 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 333/1993 Sb., o stanovení minimálních mzdových tarifů a mzdového zvýhodnění za práci ve ztíženém a zdraví škodlivém pracovním prostředí a za práci v noci, ve znění pozdějších předpisů
Statutory Text (2 Articles)
V § 2 nařízení vlády č. 333/1993 Sb., o stanovení minimálních mzdových tarifů a mzdového zvýhodnění za práci ve ztíženém a zdraví škodlivém pracovním prostředí a za práci v noci, ve znění nařízení vlády č. 308/1995 Sb., nařízení vlády č. 356/1997 Sb., nařízení vlády č. 318/1998 Sb., nařízení vlády č. 132/1999 Sb., nařízení vlády č. 312/1999 Sb., nařízení vlády č. 163/2000 Sb., nařízení vlády č. 430/2000 Sb., nařízení vlády č. 437/2001 Sb., nařízení vlády č. 560/2002 Sb. a nařízení vlády č. 464/2003 Sb., odstavec 1 zní
„(1) Výše minimálních mzdových tarifů odstupňovaných do 12 tarifních stupňů při stanovené týdenní pracovní době 40 hodin činí
Tarifní stupeňMinimální mzdový tarifv Kč za hodinuv Kč za měsíc142,507 185244,307 480346,207 810448,808 240551,908 770655,709 420760,1010 160865,2011 020970,9011 9801077,8013 1501186,1014 5501295,6016 160.“.
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2005.