SB-2003-00338
CZ
338/2003 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
4 Articles / Provisions · Czech Republic
Statutory Text (4 Articles)
338/2003 Sb. 2004-01-01
§ 1 — 338/2003 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 činí 15 711 Kč.
338/2003 Sb. 2004-01-01
§ 2 — 338/2003 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 činí 1,0717.
338/2003 Sb. 2004-01-01
§ 3 — 338/2003 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Částky pro stanovení výpočtového základu uvedené v § 15 zákona č. 155/1995 Sb. a naposledy zvýšené nařízením vlády č. 439/2002 Sb. se zvyšují takto
a) částky 7 400 Kč se zvyšují na 7 500 Kč,
b) částky 17 900 Kč se zvyšují na 19 200 Kč.
338/2003 Sb. 2004-01-01
§ 4 — 338/2003 Sb. Nařízení vlády, kterým se pro účely důchodového pojištění stanoví výše všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a výše přepočítacího koeficientu pro úpravu všeobecného vyměřovacího základu za rok 2002 a upravují částky pro stanovení výpočtového základu
Open official source
Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2004.