Legislator Case Law & Legislation
SB-2000-00163 CZ

163/2000 Sb. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 333/1993 Sb., o stanovení minimálních mzdových tarifů a mzdového zvýhodnění za práci ve ztíženém a zdraví škodlivém pracovním prostředí a za práci v noci, ve znění pozdějších předpisů

2 Articles / Provisions · Czech Republic
Open official source Machine-readable Markdown (.md)

Statutory Text (2 Articles)

163/2000 Sb. 2000-07-01

Nařízení vlády č. 333/1993 Sb., o stanovení minimálních mzdových tarifů a mzdového zvýhodnění za práci ve ztíženém a zdraví škodlivém pracovním prostředí a za práci v noci, ve znění nařízení vlády č. 308/1995 Sb., nařízení vlády č. 356/1997 Sb., nařízení vlády č. 318/1998 Sb., nařízení vlády č. 132/1999 Sb. a nařízení vlády č. 312/1999 Sb., se mění takto

1. V § 2 odstavec 1 zní

„(1) Výše minimálních mzdových tarifů odstupňovaných do 12 tarifních stupňů při stanovené týdenní pracovní době 42,5 hodiny činí

Minimální mzdový tarif Tarifní stupeň v Kč za hodinu v Kč za měsíc 1 25,00 4 500 2 26,00 4 650 3 27,30 4 9004 28,90 5 200 5 30,80 5 500 6 33,00 5 9007 35,40 6 3508 38,30 6 850 9 41,40 7 400 10 45,20 8 10011 50,20 9 00012 56,50 10 100.“.

2. V § 4 větě první se částka „4,80 Kč“ nahrazuje částkou „5,40 Kč“.

3. V § 5 se částka „4,80 Kč“ nahrazuje částkou „5,40 Kč“.

Need to analyze how this provision applies to your matter?

Cross-reference this statute against case law, commentaries, and related legislative provisions inside Legislator AI.

Open in Legislator →