# ΠΙΝΑΚΑΣ Β — Ο περί Αναδιάρθρωσης του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμος του 2018

**Act:** Ο περί Αναδιάρθρωσης του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμος του 2018 (2018_1_56)
**Jurisdiction:** CY
**Canonical URL:** https://legislator.ch/it/sources/law/cy/2018_1_56/appendix2/2018
**Official Source:** https://www.cylaw.org/nomoi/enop/ind/2018_1_56/appendix-ap5e0cc948-a626-8132-0b3a-a2ce17da957a.html

## Statutory Text

ΠΙΝΑΚΑΣ Β [Άρθρα 3(β) και 5] Μείωση κλιμάκων εισδοχής νεοεισερχομένων μετά την 1η Ιανουαρίου 2012

Κλίμακα | Πρώτη στήλη Μείωση παλαιών κλιμάκων εισδοχής € | Δεύτερη στήλη Μείωση νέων κλιμάκων εισδοχής €

Α1 | 9.295 | 13.546

Α2 | 9.347 | 13.598

Α2 (4η βαθμίδα) | 9.596 | 13.847

Α3 | 9.524 | 13.775

Α4 | 9.631 | 13.882

Α4 (8η βαθμίδα) | 12.809 | 17.521

Α5 | 10.325 | 14.576

Α5 (2η βαθμίδα) | 10.892 | 15.143

Α5 (6η βαθμίδα) | 13.258 | 18.099

Α6 | 13.216 | 18.043

Α8 | 16.151 | 22.048

A9 | 20.048 | 27.368

Α9 (4η βαθμίδα) | 22.951 | 31.330

A11 | 26.716 | 36.470

Α11 (4η βαθμίδα) | 29.958 | 40.895

Α13 | 35.112 | 47.931

Σημειώσεις Πίνακα Α και Πίνακα Β

1. Ο Πίνακας Α εφαρμόζεται με την επιφύλαξη του Πίνακα Β αναφορικά με τη μείωση των κλιμάκων εισδοχής νεοεισερχομένων μετά την 1η Ιανουαρίου 2012.

2. Στις παλαιές Μισθοδοτικές Κλίμακες και στους παλαιούς Πάγιους Μισθούς 50(Ι) του 2005. περιλαμβάνονται, σύμφωνα με τον περί Αναδιαρθρώσεως του Κρατικού Μισθολογίου (Ενσωμάτωση Γενικών Αυξήσεων και Μέρους του Τιμαριθμικού Επιδόματος και Ρύθμιση Άλλων Συναφών Θεμάτων) Νόμο του 2005 -

(α) Οι ακόλουθες γενικές αυξήσεις μισθών συνολικού ύψους 44,447%, με κατώτατο όριο αύξησης £738, οι οποίες παραχωρήθηκαν διά των ακόλουθων Νόμων

(i) Γενικές αυξήσεις 10%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξησις των Μισθών) Νόμου του 1981,

(ii) γενικές αυξήσεις 4%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξησις Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1987,

(iii) γενικές αυξήσεις 5,5%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1990,

(iv) γενικές αυξήσεις 5,25%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1994,

(v) γενικές αυξήσεις 2,50%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 1996,

(vi) γενικές αυξήσεις 3,02%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2000, και

(vii) γενικές αυξήσεις 7,69%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2003, και

(β) μέρος του τιμαριθμικού επιδόματος ύψους 220%, με κατώτατο όριο τέτοιου επιδόματος £4.543 το χρόνο.

3. Στις νέες Μισθοδοτικές Κλίμακες, στις μειώσεις των νέων κλιμάκων εισδοχής και στους νέους Πάγιους Μισθούς περιλαμβάνονται-

(α) Οι ακόλουθες γενικές αυξήσεις μισθών συνολικού ύψους 6,656%, με κατώτατο όριο αύξησης €880,69, οι οποίες παραχωρήθηκαν διά των ακόλουθων Νόμων

(i) Γενικές αυξήσεις 2%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2006,

(ii) γενικές αυξήσεις 1%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2007, και

(iii) γενικές αυξήσεις 3,53%, διά του περί Κρατικών Υπαλλήλων (Αύξηση Μισθών και Συντάξεων) Νόμου του 2008, και

(β) μέρος του τιμαριθμικού επιδόματος ύψους 27,99%, με κατώτατο όριο τέτοιου επιδόματος €3.370 το χρόνο.

