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Art. 10 culturel

Art. 10 Ordinance of the FDI of 29 November 2016 Establishing a Support Scheme for Museums, Collections, and Networks of Third Parties for the Preservation of Cultural Heritage (Cultural) - Contributions to Insurance Premiums - English

Contributions to insurance premiums are allocated based on the following criteria: a. prestige and importance of the institution; b. cultural and artistic significance of the exhibition; c. cultural and artistic significance of the loaned works; d. visitor potential; e. level of self-financing and contributions from third parties.


Art. 10 Verordnung des EDI vom 29. November 2016 über das Förderungskonzept für die Unterstützung von Museen, Sammlungen und Netzwerken Dritter zur Bewahrung des kulturellen Erbes (Erbes) - Förderkriterien für Versicherungsbeiträge - Deutsch

Für Versicherungsbeiträge gelten folgende Förderkriterien: a. Ansehen und Bedeutung der Institution; b. kulturelle und künstlerische Bedeutung der Ausstellung; c. kulturelle und künstlerische Bedeutung der Leihgaben; d Potenzial an Besucherinnen und Besuchern; e. Höhe der Eigenfinanzierung und der Beiträge Dritter.


Art. 10 Ordonnance du DFI du 29 novembre 2016 instituant un régime d'encouragement des musées, des collections et des réseaux de tiers en vue de la sauvegarde du patrimoine culturel (culturel) - Contributions aux primes d’assurance - Français

Les contributions aux primes d’assurance sont allouées sur la base des critères suivants: a. prestige et importance de l’institution; b. importance culturelle et artistique de l’exposition; c. importance culturelle et artistique des œuvres en prêt; d. potentiel en visiteurs; e. niveau d’autofinancement et des contributions de tiers.


Art. 10 Ordinanza del DFI del 29 novembre 2016 concernente il regime di promozione in favore dei musei, delle collezioni e delle reti di terzi ai fini della salvaguardia del patrimonio culturale (culturale) - Criteri di promozione per i contributi assicurativi - Italiano

Per i contributi assicurativi si applicano i seguenti criteri di promozione: a. prestigio e importanza dell’istituzione; b. importanza culturale e artistica della mostra; c. importanza culturale e storica dei prestiti; d potenziale di pubblico; e. ammontare dell’autofinanziamento e dell’apporto di terzi.